Jo era un altre

Remenant arxius i documents n’he trobat un de molt simpàtic. Segurament llegia El quadern gris i devia pensar que començar un diari, un blog o vés a sebre què seria del tot pertinent. La qüestió és que he topat amb aquesta escena que aleshores em va semblar reveladora i importantíssima i ara desperta tendresa i compassió: pobret meu!


14 novembre 2003

Llengua castellana amb Eloy Fernández Porta és una de les estones més interessants i lúcides d’Humanitats. Ahir ens va tornar un treball sobre Tormento ,de Benito Pérez Galdós amb bona nota. Avui he trepitjat el seu despatx per comentar la jugada i veure el què. I malgrat la bona nota, l’Eloy ha criticat el treball amb una contundència aclaparadora… Tormento amaga una crítica social que jo, evidentment, no he sabut veure del tot. I clar, la meva cara no ha estat de complicitat sinó de sorpresa i descoberta. Suposo que això l’ha inspirat perquè m’ha dit: “Bienvenido al mundo real, Neo. Puedes quedarte en Matrix o analizar los textos como se debe”. De seguida he pensat que aquest paio és molt freaky, però també que he encertat de carrera perquè de ben segur descobriré moltes coses. I també hi ha una lliçó molt bonica i és que no sé res. 

 

Deixa un comentari

